Skrutt

Jag bara älskar min häst, hon är helt underbar! Ni som känner henne vet att hon är väldigt bestämd och känslig och det är inte alltid det lättaste att balansera på linan mellan för mycket och för lite. Ibland blir hon lite för taggad och ger ifrån sig bakutsparkar och ibland tror jag att hon har fått sömnmedel i maten, men när hon väl slappnar av och har drivet vill man aldrig kliva av!

Idag har det regnat massor och då är det skönt att komma in under tak. Vi hade sällskap nere i ridhuset av Elin och Emma som hoppade lite hinder och tillslut en bana, såg riktigt bra ut för båda två!

Innan de kom ner så hoppade jag och Betty några hinder på serpentiner, gick oxå bra, bara några låga hinder på ca 50 cm. Sen sket vi i hoppningen och red lite dressyr istället, ryggade, några skänkelvikningar, skolorna och korta, länga. Och OJ vilken känsla vi hade idag! :)

Isabelle hade planerat att ha med sin kamera för att fota men den glömdes bort så fick bli lite bilder med mobiltelefonen istället.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0