Julafton 2012

Julafton, en favorit högtid sedan jag var barn. Stämningen och allt det mysiga runt om kring. Att få handla julklappar och ge bort, och äta av allt det goda som familjen lagat och bakat och att bara umgås.
 
Det blev en lugn jul iår tillsammans med familjen och mormor. Vartannat år kommer även två av våra kusiner med föräldrar hem till oss för att fira jul, men iår var det alltså bara familjen. Hannes min sambo och Per (min systers man) var med ett tag på eftermiddagen öppnade sina paket och kikade på Kalle Anka innan de skulle vidare till familj och jobb. Pappa fick i uppdrag att klä ut sig och vara tomte hemma hos grannarna och våra underbara djur var med och fick massor av godsaker. 
 
Charlie och Lord fick sina julklappar lite i förväg för någon dag sedan, eftersom att Charlie inte får bära halsband längre så investerade vi i en varsin hurtta sele åt dem. Snygga selar med bra passform, och jag kan tänka mig att kvalitén är bra den med, det känns så.
 
Nu väntas snart en promenad tillsammans med syster och hennes hund, sen ska vi gå hem till våra föräldrar och ha fortsatt mys med spelkväll. 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Vi är jättenöjda med vårt Hurrta-täcke, varmt och skönt! Ska också investera i en ny spårsele till Stojja och det får bli en hurrta det med, snygga och bra passform

Svar: Ja, vi är nöjda med det vi provat. Och tycker inte att det var speciellt dyra heller så det är ett stort +!
Aylen

2012-12-25 @ 16:44:32
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Hannes

Ser ut som att ni hade en jätte trevlig julafton i morgongåva också. :-) God Jul

Svar: Det hade vi verkligen. :) God Jul
Aylen

2012-12-25 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0