Fota

Visst är det roligt att fota? Känner att jag tar allt för lite tid till detta intresse. Ofta tar jag bara kort för att hinna fånga ett ögonblick, men lägger inte så mycket tid eller funderingar på hur jag vill ha bilden.
Syrran är i tankar på att köpa sig en egen systemkamera så idag blev jag utfrågad när jag var ute och red. Detta gjorde även att jag kände själv att jag ville förnya mina kunskaper lite och ge mig en liten spark i rumpan för att komma igång igen. Så när jag ridit klart tog jag några bilder i stallet när kameran ändå var framme och redå.

Med Betty blev det lite arbete på fältet idag, och kolla hennes uttryck! Haha busan!







Kommentarer
Postat av: Angelica

Det förstår jag!!! Hoppas det går snabbt för dig att få jobb, det är sjukt drygt att söka och söka utan att få svar...:S

Ja det är ett superfint hotell verkligen! Men jobbet jag egentligen vill ha finns i Halden så jag ska faktiskt tacka nej... Ibland måste man chansa haha:D

Bor du i Gåvan fortfarande eller vart bor du?

2012-02-01 @ 11:59:53
URL: http://piscesofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0