Fredag, det är fredag!

 
Något av det bästa med att jobba måste vara att man tar vara på dagarna fullt ut och att det alltid är underbart när det är fredag och helg! Den här helgen har jag bokat in spa imorgon lördag. Jag, mamma, mormor och syrran ska iväg till Sätrabrunn kurort som inte ligger speciellt långt bort och få massage och äta god lunch.
 
Sen på söndag frågade mamma mig om jag ville åka med till Ikea och titta lite. Varken hon eller jag har väl planerat att köpa något stort men någon ljuslykta eller ett par gardiner kanske vi kan hitta, det har väl aldrig hänt att vi gått tomhänta därifrån. 
 
Lite EM kanske jag hinner klämma in också, jag har varit lite bitter över att sammandragen sänds så sent på kvällarna (tittar sällan på play). Men jag kan tacka alla medier som uppdaterar så bra på facebokk, twitter etc så att jag ändå vet hur det går och vad som händer, heja heja!
 
Helgen du är välkommen!

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

Stoooooora skuttet över lilla hindret =)

lät ju inte helt fel med massage, hoppas du känner dig som en ny människa efter

Svar: Ja, hon är bra på att ta i lite för mycket. Har äntligen lärt mig att det kan bli stora skutt så jag hänger med också över hindret.
Nej, det var skönt :D
Aylen

2013-08-24 @ 16:36:52
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Julia

Vill också på spa!

Svar: Det var skööönt! Värt att lägga pengarna på ibland.
Aylen

2013-08-26 @ 01:55:04
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: my

Vilken fin häst :)

Svar: Tack, hon är fin det kan jag hålla med om :)
Aylen

2013-09-08 @ 17:46:41
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0