Bra helg!

 
Första omgången av dressyrallsvenskan började bättre än väntat! Betty som fortfarande går ute har varit rätt trött den senaste tiden och börjar nog att längta in lite smått. Så dagarna innan tävlingen var jag rätt orolig för att hon inte skulle orka. Men väl på tävlingsplatsen hade jag en häst med glimten i ögat inför första starten. Hon laddade verkligen för att göra mellantraven och resten av programet flöt också på bra och med en bra känsla, jag var väldigt nöjd, och det var tydligen domaren också som gav oss väldigt fina %. Andra starten var också helt okej, då hade väl både hon och jag blivit lite trötta men vi fick ändå en okej ritt utan några större missar. Så efter en fin helg kunde jag med gott samvete låta henne vila i en vecka för att själv packa resväskan för att åka till Sardinien i Medelhavet för sol och bad, och jag har hört att hon har haft det riktigt fin här hemma också med sol och massor av äpplen, sista veckan på hennes sommarbete innan det är tid för att komma in och sätta full fart med träningen och allt annat. Nu kör vi!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

ÅH vad kul! Massa grattis!

Svar: Tack! Mina första placeringar någonsin, och sen kommer de tre på en och samma dag!
Aylen

2013-09-13 @ 08:06:44
URL: http://hastfotografen.webblogg.se
Postat av: Julia

Vad roligt! Stort grattis!

Svar: Tack! Ja, det var riktigt skoj :D
Aylen

2013-09-13 @ 12:40:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Emily Sörensen

Riktigt härlig bild på er! Jättefin :) Kram

www.moretolove.se

Svar: Tack :D
Aylen

2013-09-17 @ 23:04:38
URL: http://moretolove.horseworld.se/
Postat av: Emelie

Hihi ja visst är dem :) Gud vilken underbart fin häst du har!! :( Grattis till segern! :D Mitt mål är att någon gång tävla L:A, har också skimmel, brunskimmel.. sköthäst. Haha, hon är rätt ful, men nu börjar hon faktiskt se ut som en häst :) 6 år gammal och helt underbar att rida! Men din var mer WOW!

Svar: Tack så mycket. Jag tror att du kommer att uppnå det målet, det är ett rimligt mål. Det var mitt mål det här året att ha startat LA, och det har vi gjort även om vi inte kommer att hinna starta någon mer nu vad det ser ut som. Skimmlar är väldigt fina, men då är ju inte din sköthäst så gammal än, kanske växer på sig lite också. :) Tack, ja Betty har utstrålning :)
Aylen

2013-09-26 @ 19:15:08
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0