Söndag

Imorse rullade bilen med transport från stallet 06.00, gudomlig tid för en söndagsmorgon eller hur? Jag hade anmält mig till en 90 klass och regnet smattrade på bilrutan när vi åkte iväg. Väl framme, tid för bangång på en genomdränkt bana, de hade antagligen fått betydligt mer regn än vi här hemma och banan fylldes av stora vattensamlingar och lervälling. Ajdå tänkte jag, vet hur fjompig hon brukar vara med vatten, och nu gick det inte att undvikas, många av vägarna var tvungna att passeras genom dessa vattensamlingar.
 
Regnet avtog tack och lov!, och det var till och med så att solen kikade fram en stund. Betty blev spänd på framhoppningen som var väldigt liten och smal, men trots det så lyssnade hon bra sen inne på banan och skötte sig bra, vi plaskade oss genom större delen av banan men uteslöt oss på näst sista hindret.  Men jag är väldigt nöjd ändå då jag inte ens trodde vi skulle ta oss dit pga av allt vatten och stressen från framhoppningen.
 
 
När vi väl kom var det bara att smörja upp sakerna igen, för de hade fått nytt utseende efter dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tyckte Ni var skitduktiga :D

2012-09-27 @ 14:24:41
Postat av: Sandra

Elin:tack, haha med lite träning ska det nog ta sig. hon är inte omöjlig :)

2012-09-28 @ 12:01:00
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0