Hoppning

Var iväg en kväll till ridhuset för att hoppträna tillsammans med min vän Elin. Hon hade denna dag tagit med sig Gulliver som är en tjej i hennes stalls ponny (har även dressyrtränat tillsammans med mig och Betty några gånger). Nu var ägaren iväg på en skön semester så Elin tog med sig Gulliver för att hoppa lite.
 
Elin och Gulliver
Jag och Betty
 
Var iväg en sväng till Julmyra och ridhuset idag då det var "Julmyra dagarna" med lite jippon, vädret är grått och lite små regningt så känner mig fryssen och stel och har därför bäddat ner mig i sängen igen en liten stund innan det är tid för att åka till stallet och fixa med hästarna. Lär bli gummistövlarna på och varma kläder på om jag ska ge mig ut igen, brrr!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, sån tjusig bild! Du får lära Linda att fota lite bättre :P

2012-09-01 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0