Midsommar

Nu i midsommar har jag varit med familjen i en stuga i Färila. Vi har fiskat och varit ute i friluftslivet och bara umgåtts, helt underbart! Det är väldigt skönt att komma hemifrån ett tag, det är som om klockorna står stilla och det finns inga måsten. Hästarna tar min vän Elin hand om så de går det ingen nöd på. Hundarna har jag självklart med mig, och jag tror de njuter lika mycket som jag över att få vara i skogen större delen av dagen, och speciellt vid vattnet så att de kan bada, för det är något de gärna gör. 
 
Hannes och jag
 
Lord
Charlie
mamma, jag och mormor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

I Färila med dig ;)

2013-06-26 @ 18:18:48
URL: http://fruhogstadius.blogg.se
Postat av: Julia

Åh. Älskar 3:e bilden.
Firade den i en lada på gården där stallet är med vänner. Drack och åt gott, dansade runt midsommarstången, sjöng till gitarrspelande M.m. Så vi hade det super-bra verkligen!

2013-06-27 @ 22:48:18
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0