Tisdag

 
Det känns som att det är mycket att göra fram till jul, men jag stressar inte, kopplar nog mer bort allt. Det är väldigt mycket med charlie som oroar mig, prognosen ser inte så jättebra ut men vi lever på hoppet. Han är hemma men går på starka mediciner. Jag hoppas att allt blir bra men det är tungt att tänka på. Vi har fina vänner och familj som stöttar och tänker på oss och det betyder väldigt mycket ska ni veta <3.
 
Några julklappar har jag inte hunnit skaffa fram än, men det ska väl gå att ordna i sista sekunden också, får försöka luska fram lite till vad familjen och vännerna önskar sig för något. Ja, jag hoppas iallafall att det löser sig och att det kan bli en fin jul trotts allt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars Charlie! Jag hoppas verkligen att han snart blir bättre. Här stressas inte inför julen heller. Julklappar är roliga men inte det viktigaste. Julen kommer om vi vill eller inte bara åka med :)

2012-12-11 @ 22:18:06
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Anna

sv: jag tycker det funkar jättebra med trefinger handskar, det kan bli lite glidit inne i vanten beroende på vilket material som är inuti, men klarar mig inte utan dom på vintern :)

2012-12-12 @ 16:10:25
URL: http://Annalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0