Snart semester

 
Bara tre arbetsdagar kvar till midsommar och sen en veckas semester på det, och det känns sjukt jäkla bra! I midsommar åker jag och stora familjen iväg och bor i stuga vid älven i dalarna där vi fiskar och har det trevligt i vildmarken, något som jag alltid har gillat och det är extra mysigt när hela failjen är med. Betty får sig några dagars semester på köpet när jag åker bort, och det är hon värd. Hon får gå och beta ute i hagarna med sina bästisar och njuta av livet. Tog lite bilder under dagens ridpass, men orkar inte lägga in dem ikväll så får bli en annan dag när jag har mer tid. För nu är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Shora - djurporträtt, barnporträtt, ögonblick

Härligt att åka iväg och bara ta det lugnt och vila ut från vardagens stress. Jag älskar förresten bilden in inlägget, den skulle nog se grym ut även i svartvitt!

Svar: tack så mycket för din fina kommentar! Bilderna blev ovanligt skarpa tack vare ljuset. :)

Svar: Ja, det ska bli riktigt skönt. TAck för tipset om bilden, ska prova göra den svart/vit någon dag.
Aylen

2013-06-18 @ 22:08:57
URL: http://fourperfectpaws.blogg.se
Postat av: Julia

Gött med semester! Själv ska man jobba hela sommaren.. Tur att jag älskar mitt jobb, (hittills ;))

Sv. Ja, längtar verkligen tills jag sitter på hennes rygg igen! Verkligen. Skulle aldrig tänka tanken att stressa, hon ska bli frisk. Men jag längtar ändå såklart! :) <3

Svar: Tycker bra om mitt jobb också, men det är kul att få göra lite annat med. Vad jobbar du med för något?
Aylen

2013-06-23 @ 01:20:50
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Emma

Härligt med semester! Hoppas du får en fin sommar!

Svar: Tack detsamma!
Aylen

2013-06-23 @ 20:45:24
URL: http://emmah.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0