Fredag

Bild från när vi hopptränade i veckan.
 
Fredag kväll, det är kallt ute, fortfarande! Skrutt hästarna fick vila idag, iallafall från ridning, men Betty höll igång själv ändå, hon är rätt påhittig. Veckan for iväg i all hast, precis som många andra veckor. Även om det har varit mycket jobb i veckan med möten osv. Men jag stormtrivs på mitt jobb, jag har hittat rätt vilket känns otroligt skönt!
 
Men nu är det helg, vilket jag ändå inte klagar över, för även om jag trivs bra på jobbet så är det inte alltid det känns som att tiden finns till för allt det jag vill. Och i helgen blir det blandannat hundkurs, men jag hoppas hinna med lite slappande också, för jag och sambon har börjat kika på serien The Following, och jag är fast! Så förhoppningsvis kommer vi ha tid att sätta oss en stund vid tvn och titta på något avsnitt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0