Välkommen helgen!

Vilket härligt väder vi har haft den senaste veckan! Igår var det sommarfest på jobbet och efter det bjöd en av mina kolleger på kurdisk mat ute i det gröna, vilket var väldigt gott, mums! På kvällen när jag kom hem sen och tittade mig i spegeln såg jag att jag fått rätt mycket färg på mina axlar, oppsi! (lite smått röd menar jag då med färg ;) )
 
Nu är det helg, dressyrtävlingen blev inställd även denna helg för vår del. Istället tog jag en barbacka sväng på Betty i den härliga kvällssolen med sällskap av Isabelle och Bob Urban. Att galoppera barbacka måste vara något av det härligaste som går att göra, och nu har hon fått lite rundare rygg så det är mycket behagligare att sitta där uppe.
 
(bilden är inte från idag utan från förra veckan)
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Baracks is tje skit, älskar att flytta fram på sommar ängarna baracks... Då helt i galopp, i traven håller jag på att åka av xD

Svar: Ja, och det är inte förrens nu jag har vågat rida ut på henne barbacka. Hon har varit så spökig och barnslig med bockningar så jag skulle ha flygit av på en gång. Men nu har även hon mognat till sig :D Vilket är skitkul så att jag kan få fara fram i galopp på ängarna!
Aylen

2013-06-01 @ 08:32:22
URL: http://hastfotografen.webblogg.se
Postat av: Lotta

Haha jag och ipaden var inte vänner med stavningen ser jag xD

2013-06-01 @ 08:35:10
Postat av: Julia

Vilken härlig bild. Man känner verkligen doften av sommar!

2013-06-01 @ 21:45:16
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0