Ute med dressyrlaget på tävling

Det blev ännu en vinst med laget, vilket är toppenkul! Små marginaler men vi lyckades att kamma hem segern iallafall. Jag tycker att det är väldigt kul att tävla tillsammans med laget, det är ett trevligt gäng, samtidigt som jag känner att det är mer press på att prestera bra då än när jag rider individuellt, då våra misstag inte bara drabbar oss utan även de andra. Förra helgen när vi var iväg så startade jag även förklassen, vilket var tur. Tävlingen var inomhus och det fanns mycket läskigt nere vid domaren på kortsidan, vi fick problem nästan varje gång vi skulle åt det hållet, antingen ville hon inte gå förbi eller så försökte hon fly därifrån och blev stark. Till lagklassen gick det bättre och det mesta av det spända hade släppt. Jag vågarde inte rida fullt ut, men vi fick ändå en procent som var hyfsad. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Bravo!!!

Svar: wiehoo!
Aylen

2013-10-06 @ 08:09:02
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0