Löshoppning

 
Åh vad spännande jag tycker att det är med löshoppning, måste bli bättre på att göra det oftare. Tog med mig Betty till kubben idag där Marlene Smith fanns på plats för att hjälpa till med löshoppningen. Jag har varit riktigt dålig på att löshoppa henne även fast jag vet hur nyttigt det är för Betty som är rätt feg. Jag hoppas att det ska finnas mer tid för hoppning och löshoppning igen när det lugnar ner sig med dressyrtävlingar. Det är så häftigt att få se sin häst live från marken, och se hur hon jobbar. 
 
Marlene som är en väldigt duktig hopptränare gav Betty goda lovord, och visst vet jag att hon kan hoppa och mycket väl, det är bara att hon ska våga och vilja. Men det är väldigt kul att få höra orden från en annan person, och som då dessutom är insatt i hoppningen.
 
Isabelle var med och filmade, och jag ska lägga upp filmen så fort jag lagt in den på datorn. 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Snyggt! Vi har också löshoppat idag. :)

2013-09-23 @ 23:41:49
URL: http://jeeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0